میانه ی میدان

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست...

خونمونینا

چه جوری میتونید چند سال تو یک دکور مشخص زندگی کنید؟؟

 من تو این ی سال ۴-۵بار بیشتر دکور خونه رو کلهم تغییر دادم!چرا همه چی اول هماهنگ و موزون به نظر میرسه  بعد یکی دو ماه ناهماهنگ و رو اعصاب و غیر موزون!!

همه چیز هماهنگ هست ولی تکراری میشه و ادم رو خسته میکنه
والا منم بعد یکسال کل خونم دلم رو زده
جدای از تغییر وسایل دلم میخواد خونم رو هم عوض کنم :)
اگرم جا داشت دلم میخواست میتونستم خودم رو هم عوض کنم. چه ظاهر و چه باطن
شوهرم میگه موندم فقط من کی دلتو میزنم!:)))
اگر سفره به جای افقی عمودی پهن بشه من نمیتونم بشینم غذا بخورم. تغییر چیدمان که دیگه بماند :)
ما اینطوری هستیم خواهر بزرگوار😀
خب لابد ایده اولیه همه چی تموم بوده!استعداد معماری داخلی داری لابد!لابد میخوای بگی من معماری سرم نمیشه که هی عوص میکنم!
بگو راحت باش:))
من از اونایی هستم که خیلی کم دکور عوض میکنم. آرامشم در پایداری یه وضعیته
خوبه که بهرحال ی آرامشی هست:))
من انگار اصلا آپشنشو ندارم:/
بیکاز وسایل جور دیگه ای جا نمیشه 😅
یس یس 
من حتی اینکه تخت دونفره رو بیارم تو پذیرایی کنار مبلا رو هم تجربه کردم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رقص آنجا کن که خود را بشکنی
پنبه را از ریش شهوت بر کنی

رقص و جولان بر سر میدان کنند
رقص اندر خون خود مردان کنند

چون رهند از دست خود دستی زنند
چون جهند از نقص خود رقصی کنند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan