میانه ی میدان

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست...

کمک!!

جذبم کرد اینگه بشه با آدمی راجب موضوعات مختلف صحبت کرد و اون اطلاعات به روزی راجبش داشته باشه جذابه برام

چند بار از کلاس تا خونه هم مسیر بودیم منو رسوند

ی مدت تصمیم گرفتم به خاطر وضع حجابش که خیلی مقید نیست و گاهی از سرش میافته سوار ماشینش نشم اما همچنان بینمون محبت هست و امیدوارم ورژن مذهبی من جذبش کنه

اماااا

چند وقت پیش براش پیام اومده بود که باید بره تعهد اخلاقی بده بابت بی حجابیش تو ماشین و یکم دلخور بود...

تو پرانتز بگم که فکر میکنم نماز هم میخونه طبق شواهد

خلاصه از اون وقت تا حالا کمی سرسنگین شده و دیگه بهم تعارف نمیکنه که برسونتم!

همینطوری تو فکر بودم چند روزی که یهو از تی وی شنیدم مردم اگر تخلفی در باب حجاب دیدن میتونن اعلام کنن!!!نکنه فکر میکنه من گزارش دادم!اصلا دلم نمیخواد بهم مثل چقل نگاه کنن!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رقص آنجا کن که خود را بشکنی
پنبه را از ریش شهوت بر کنی

رقص و جولان بر سر میدان کنند
رقص اندر خون خود مردان کنند

چون رهند از دست خود دستی زنند
چون جهند از نقص خود رقصی کنند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan