میانه ی میدان

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست...

مرده شورهای صدا و سیما*

داشتم فکر میکردم یکی از بزرگترین بدبختی های اجتماعی ما بازیگران زنمون هستن نوعا بی مغز بی حیا و نخود هر آش

بعد فکر کردم چرا صدا و سیما چهارتا بازیگر خوب انقلابی تربیت نمیکنه که محتاج این افریته ها نباشه،بعد دیدم کمتر زن با حیا و درست حسابی ای حاضره بازیگر بشه!والاع

البته بازیگر زن خوب هم داریم ،کلی عرض کردم

*مرده شور اشاره به داستان مرده شوری که اینهمه مرده می‌شست و دریغ از تذکر و باد مرگ،بازیگرا هم از این جهت که اینهمه دیالوگ اخلاقی میگن و...

پ.ن: یعنی کسی بوده که فکنه جواهریان نوعی بره کانادا حجاب میگیره!!!

موضوع اینه خود مای نوعی هم بریم کانادا حجاب نمیگیریم
بعد میایم گیر میدیم به این بد بخت
اصلا به بقیه چه ربطی داره اون رفته یا نرفته
اون حجاب داره یا نداره
ما انسانهای نوعی دستمون که به چیزی نمیرسه مدام میگیم پیف پیف بو میده

از دست این ادمها سیرم
کاش یا ادمها عوض بشن
یا دنیا عوض بشه
یا کلا خدا خودش ظهور کنه
بیاد هممونو بخوره راحت شیم
البته من کانادا هم برم حجاب میگیرم برای همین به خودم حق میدم...
من دوست ندارم بیننده هنر کسایی باشم که دو رو هستن و متناسب با شرایط ریش میزارن و نمیزارن،حجاب میگیرن و نمیگیرن
کمترین توقعم از تلویزیون جمهوری اسلامیه
حالتون از این همه نفاق بهم نمیخوره؟!نفاق پیف پیف بو نمیده؟!
کاش انقد الگو نبودن و انقد تو همه چی دخالت نمی‌کردن  تا ما هم کاری به کارشون نمیداشتیم


حجاب تو کشور ما اجباره
اختیاری نیست که بتونن انتخابش کنن و حجاب نداشته باشن. پس من به این موضوع نمیگم دو رویی.
من کسی رو دورو میدونم (والبته میشناسمش) که اینجا که باید حجاب رعایت کنیم مدام غر میزنه که این حجاب و مقنعه و روسری چیه و بقیه رو میشورونه در باره این موضوع که نباید حجاب داشت و وقتی خودش پاش به یه کشور خارجی میرسه همچنان روسری و شالش رو سرشه و حاظر نیست کنار بزارتش. به نظر من این ادم دو روست.
تلویزیون که هیچی. کلا یه چیز درست توش نشونم بدی ممنونت میشم. همه چیش در تضاده و اصلا نمیشه دیگه توقعی ازش داشت.
اون ادمهاییم که بهشون میگی الگو خود ماها انتخاتب میکنیم الگومون باشن یا نه. ماها انقدر بزرگشون میکنیم حالا چه به حق باشن و چه به حق نباشن.
من فقط میدونم اون ادم هم حق داره زندگی خصوصی خودش رو داشته و نمایشش توی تلویزیون شغلشه. مثل همه ماها که زندگی شخصی داریم و زندگی شغلی هم داریم.
مثلا من نوعی که عرف محل کارم مقنعه است نمیتونم یهو روسری رنگی بپوشم برم سر کار. بعد منو دیگران بیرون از محل کار با روسری رنگی ببینن یعنی من دو رو بودم؟
قانون الهیه!  انتخابو چهل سال پیش وقتی به جمهوری اسلامی رای دادن کردن!و البته هربار در انتخابات شرکت میکنیم یعنی داریم رای دوباره به قانون اساسی می‌دیم
 میگم آزاده باشن به خاطر شغلشون چیزی رو که با عقایدشون متفاوته قبول نکنن!ریش گذاشتن به خاطر رسیدن به ی منصب نفاق نیست؟
اینکه از نظر شما ی چیز درست توش نیست که به نظر من خیلی چیزا هست به خاطر همین آدماست
شما مصداق حجابت فرق می‌کنه نه اصل حجابت!
اتفاقا برای من ضد الگو هستن و ادب از که آموختی ،نگران جوون تر ها و نوجوون هام...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رقص آنجا کن که خود را بشکنی
پنبه را از ریش شهوت بر کنی

رقص و جولان بر سر میدان کنند
رقص اندر خون خود مردان کنند

چون رهند از دست خود دستی زنند
چون جهند از نقص خود رقصی کنند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan