میانه ی میدان

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست...

اردی بهشتی ترین مادر دنیا

استاد اخلاق بودن.ی  بار گفتن یعنی چی مادرا برای دختراشون سبزی میخرن پاک میکنن ریز میکنن و...کم زحمتتونو کشیدن!شما باید برای مادرتون این کارارو کنید نه اون برای شما...خیلی بهم چسبید خیلی دلم خواست به مامانم برسم...

نمیگم خیلی اینکارو کردم...اما تلاشمو کردم خونه خودمونتکوندم نکردم اما رفتم خونه ی مادرمو تکوندم...

امروزم به جای اینکه جشن مفصل برای تولد بچم بگیرم تولد مفصل برای مادرم گرفتم و مهمونایی رو دعوت کردم که دوسشون داشت...

گره های کورتونو با دعای مادرپدر باز کنید...‌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رقص آنجا کن که خود را بشکنی
پنبه را از ریش شهوت بر کنی

رقص و جولان بر سر میدان کنند
رقص اندر خون خود مردان کنند

چون رهند از دست خود دستی زنند
چون جهند از نقص خود رقصی کنند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan